KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
Rozwiązujemy wszystkie problemy dotyczące dokumentacji przedsiębiorstwa.
– archiwizujemy (u klienta lub u nas w kancelarii)
– pakujemy
– transportujemy
– brakujemy
– niszczymy
Do jedynych obowiązków po Państwa stronie jest wskazanie nam gdzie dokumentacja się znajduje.
CENA
Najważniejszą opcją wyróżniającą ofertę cenową firmy „COKOM Archiwum” od propozycji innych przechowalni jest elastyczność i indywidualna nieodpłatna wycena, na którą składa się:
– ilość powierzanych dokumentów;
– stan jakościowy przekazywanej dokumentacji
– poziom wyjściowej metodyki opisowej
– sposób i czas odbioru
– sposób płatności
Nasza cena jest zawsze propozycją wstępną, konkretyzowaną każdorazowo podczas indywidualnych negocjacji.
RATALNA PŁATNOŚĆ
Istnieje możliwość płatności w dogodnych dla Państwa ratach, ustalanych indywidualnie. Ma to na celu realizacje przedmiotowych zadań, które wymagają dłuższego czasu, w szczególności takich jak :
– sprzedaż nieruchomości lub ich podnajem (wcześniejsze opróżnienie z dokumentacji)
– zaprzestanie dalszego niszczenia dokumentów
– wypełnienie pozostałych priorytetowych zobowiązań finansowych
REGIONALNE ARCHIWUM
Po przekazaniu dokumentacji do naszego archiwum w każdym momencie mogą Państwo mieć bezpłatny wgląd do niej korzystając z naszych dwóch czytelni i kancelarii zlokalizowanych zarówno w Łodzi jak i w Tomaszowie Mazowieckim.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Po przekazaniu nam dokumentacji przenoszą Państwo całą odpowiedzialność za nią na nasze Archiwum. W przypadku gdy jakaś instytucja bądź urząd będzie chciał mieć wgląd do niej Państwo przekazują informację, że jest ona przechowywana w naszym archiwum i cała kontrola oraz jej obsługa spoczywa na nas.
OBSŁUGA KADR
Do zakończenia procedur likwidacyjnych/upadłościowych likwidator/ Syndyk zobowiązany jest do wydawania „Zaświadczenia o wysokości zarobków” niezbędnego do wyliczenia o Kapitału Początkowego oraz „Świadectwa Pracy”. Z chwilą zabrania dokumentacji do naszego Archiwum, obowiązek wypisywania wyżej wymienionych zaświadczeń może przejąć nasza Kancelaria Archiwistyczna, wypisane dokumenty są przekazywane Syndykowi do podpisu. Pozwala to na pełną obsługę byłych pracowników i jednocześnie znacznie zmniejsza koszty prowadzenia upadłości.
WSPÓŁPRACA Z ZUS, Urzędami Skarbowymi, Urzędami Pracy, Sądami..
Dzięki wieloletniej współpracy naszej Składnicy Akt z Zakładami Ubezpieczeń Społecznych, Urzędami Pracy i Sądami, wykreowana została odpowiednia procedura, która umożliwia wydawanie gotowych już raportów i sprawozdań, a nie tylko kserokopii. Pozwala to nam znacząco uprościć, skrócić, a więc ułatwić byłemu pracownikowi pokonanie obowiązujących procedur dla uzyskania dokumentów / np. druków Rp.7 / niezbędnych do wyliczenia kapitału początkowego lub ustalenia wysokości świadczeń emerytalnych. W konsekwencji wielokrotnie przyspiesza to uzyskanie decyzji o przyznanie emerytury czy renty dla byłego pracownika.
INFORMACJA
O przejęciu dokumentacji przez nasze Archiwum i jej miejscu przechowywania zostaje niezwłocznie poinformowana Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych oraz ZUS-u. Instytucje są poinformowanie o miejscu przechowywania dokumentacji stosownym pismem oraz wpisami do odpowiednich jawnych baz danych.