KAFEL_56 KAFEL_92 KAFEL_101
KAFEL_102 KAFEL_14 KAFEL_9

 
 

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA

Rozwiązujemy wszystkie problemy dotyczące dokumentacji przedsiębiorstwa.
– archiwizujemy (u klienta lub u nas w kancelarii)
– pakujemy
– transportujemy
– brakujemy
– niszczymy
Do jedynych obowiązków po Państwa stronie jest wskazanie nam gdzie dokumentacja się znajduje.

CENA

Najważniejszą opcją wyróżniającą ofertę cenową firmy „COKOM Archiwum” od propozycji innych przechowalni jest elastyczność i indywidualna nieodpłatna wycena, na którą składa się:
– ilość powierzanych dokumentów;
– stan jakościowy przekazywanej dokumentacji
– poziom wyjściowej metodyki opisowej
– sposób i czas odbioru
– sposób płatności
Nasza cena jest zawsze propozycją wstępną, konkretyzowaną każdorazowo podczas indywidualnych negocjacji.

RATALNA PŁATNOŚĆ

Istnieje możliwość płatności w dogodnych dla Państwa ratach,  ustalanych indywidualnie. Ma to na celu realizacje przedmiotowych zadań, które wymagają dłuższego czasu, w szczególności takich jak :
–    sprzedaż nieruchomości lub ich podnajem (wcześniejsze opróżnienie z dokumentacji)
–    zaprzestanie dalszego niszczenia dokumentów
–    wypełnienie pozostałych priorytetowych zobowiązań finansowych

REGIONALNE ARCHIWUM

Po przekazaniu dokumentacji do naszego archiwum w każdym momencie mogą Państwo mieć bezpłatny wgląd do niej korzystając z naszych dwóch czytelni i kancelarii zlokalizowanych zarówno w Łodzi  jak i w Tomaszowie Mazowieckim.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Po przekazaniu nam dokumentacji przenoszą Państwo całą odpowiedzialność za nią na nasze Archiwum. W przypadku gdy jakaś instytucja bądź urząd będzie chciał mieć wgląd do niej Państwo przekazują informację, że jest ona przechowywana w naszym archiwum i cała kontrola oraz jej obsługa spoczywa na nas.

OBSŁUGA KADR

Do zakończenia procedur likwidacyjnych/upadłościowych likwidator/ Syndyk zobowiązany jest do wydawania „Zaświadczenia o wysokości zarobków” niezbędnego do wyliczenia o Kapitału Początkowego oraz „Świadectwa  Pracy”. Z chwilą zabrania dokumentacji do naszego Archiwum, obowiązek wypisywania wyżej wymienionych zaświadczeń może przejąć nasza Kancelaria Archiwistyczna, wypisane dokumenty są przekazywane Syndykowi do podpisu. Pozwala to na pełną obsługę byłych pracowników i jednocześnie znacznie zmniejsza koszty prowadzenia upadłości.

WSPÓŁPRACA Z ZUS, Urzędami Skarbowymi, Urzędami Pracy, Sądami..

Dzięki wieloletniej współpracy naszej Składnicy Akt z Zakładami Ubezpieczeń Społecznych, Urzędami Pracy i Sądami, wykreowana została odpowiednia procedura, która umożliwia wydawanie gotowych już raportów i sprawozdań, a nie tylko kserokopii. Pozwala to nam znacząco uprościć, skrócić, a więc ułatwić byłemu pracownikowi pokonanie obowiązujących procedur dla uzyskania dokumentów / np. druków Rp.7 / niezbędnych do wyliczenia kapitału początkowego lub ustalenia wysokości świadczeń emerytalnych. W konsekwencji wielokrotnie przyspiesza to uzyskanie decyzji o przyznanie emerytury czy renty dla byłego pracownika.

INFORMACJA

O przejęciu dokumentacji przez nasze Archiwum i jej miejscu przechowywania zostaje niezwłocznie poinformowana Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych oraz ZUS-u. Instytucje są poinformowanie o miejscu przechowywania dokumentacji stosownym pismem oraz  wpisami do odpowiednich jawnych baz danych.

Kalendarz
maj 2024
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
29 kwietnia 2024 30 kwietnia 2024 1 maja 2024 2 maja 2024 3 maja 2024 4 maja 2024 5 maja 2024
6 maja 2024 7 maja 2024 8 maja 2024 9 maja 2024 10 maja 2024 11 maja 2024 12 maja 2024
13 maja 2024 14 maja 2024 15 maja 2024 16 maja 2024 17 maja 2024 18 maja 2024 19 maja 2024
20 maja 2024 21 maja 2024 22 maja 2024 23 maja 2024 24 maja 2024 25 maja 2024 26 maja 2024
27 maja 2024 28 maja 2024 29 maja 2024 30 maja 2024 31 maja 2024 1 czerwca 2024 2 czerwca 2024