KAFEL_56 KAFEL_92 KAFEL_101
KAFEL_102 KAFEL_14 KAFEL_9

 
 

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA

Rozwiązujemy wszystkie problemy dotyczące dokumentacji przedsiębiorstwa.
– archiwizujemy (u klienta lub u nas w kancelarii)
– pakujemy
– transportujemy
– brakujemy
– niszczymy
Do jedynych obowiązków po Państwa stronie jest wskazanie nam gdzie dokumentacja się znajduje.

CENA

Najważniejszą opcją wyróżniającą ofertę cenową firmy „COKOM Archiwum” od propozycji innych przechowalni jest elastyczność i indywidualna nieodpłatna wycena, na którą składa się:
– ilość powierzanych dokumentów;
– stan jakościowy przekazywanej dokumentacji
– poziom wyjściowej metodyki opisowej
– sposób i czas odbioru
– sposób płatności
Nasza cena jest zawsze propozycją wstępną, konkretyzowaną każdorazowo podczas indywidualnych negocjacji.

RATALNA PŁATNOŚĆ

Istnieje możliwość płatności w dogodnych dla Państwa ratach,  ustalanych indywidualnie. Ma to na celu realizacje przedmiotowych zadań, które wymagają dłuższego czasu, w szczególności takich jak :
–    sprzedaż nieruchomości lub ich podnajem (wcześniejsze opróżnienie z dokumentacji)
–    zaprzestanie dalszego niszczenia dokumentów
–    wypełnienie pozostałych priorytetowych zobowiązań finansowych

REGIONALNE ARCHIWUM

Po przekazaniu dokumentacji do naszego archiwum w każdym momencie mogą Państwo mieć bezpłatny wgląd do niej korzystając z naszych dwóch czytelni i kancelarii zlokalizowanych zarówno w Łodzi  jak i w Tomaszowie Mazowieckim.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Po przekazaniu nam dokumentacji przenoszą Państwo całą odpowiedzialność za nią na nasze Archiwum. W przypadku gdy jakaś instytucja bądź urząd będzie chciał mieć wgląd do niej Państwo przekazują informację, że jest ona przechowywana w naszym archiwum i cała kontrola oraz jej obsługa spoczywa na nas.

OBSŁUGA KADR

Do zakończenia procedur likwidacyjnych/upadłościowych likwidator/ Syndyk zobowiązany jest do wydawania „Zaświadczenia o wysokości zarobków” niezbędnego do wyliczenia o Kapitału Początkowego oraz „Świadectwa  Pracy”. Z chwilą zabrania dokumentacji do naszego Archiwum, obowiązek wypisywania wyżej wymienionych zaświadczeń może przejąć nasza Kancelaria Archiwistyczna, wypisane dokumenty są przekazywane Syndykowi do podpisu. Pozwala to na pełną obsługę byłych pracowników i jednocześnie znacznie zmniejsza koszty prowadzenia upadłości.

WSPÓŁPRACA Z ZUS, Urzędami Skarbowymi, Urzędami Pracy, Sądami..

Dzięki wieloletniej współpracy naszej Składnicy Akt z Zakładami Ubezpieczeń Społecznych, Urzędami Pracy i Sądami, wykreowana została odpowiednia procedura, która umożliwia wydawanie gotowych już raportów i sprawozdań, a nie tylko kserokopii. Pozwala to nam znacząco uprościć, skrócić, a więc ułatwić byłemu pracownikowi pokonanie obowiązujących procedur dla uzyskania dokumentów / np. druków Rp.7 / niezbędnych do wyliczenia kapitału początkowego lub ustalenia wysokości świadczeń emerytalnych. W konsekwencji wielokrotnie przyspiesza to uzyskanie decyzji o przyznanie emerytury czy renty dla byłego pracownika.

INFORMACJA

O przejęciu dokumentacji przez nasze Archiwum i jej miejscu przechowywania zostaje niezwłocznie poinformowana Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych oraz ZUS-u. Instytucje są poinformowanie o miejscu przechowywania dokumentacji stosownym pismem oraz  wpisami do odpowiednich jawnych baz danych.

Kalendarz
styczeń 2025
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
30 grudnia 2024 31 grudnia 2024 1 stycznia 2025 2 stycznia 2025 3 stycznia 2025 4 stycznia 2025 5 stycznia 2025
6 stycznia 2025 7 stycznia 2025 8 stycznia 2025 9 stycznia 2025 10 stycznia 2025 11 stycznia 2025 12 stycznia 2025
13 stycznia 2025 14 stycznia 2025 15 stycznia 2025 16 stycznia 2025 17 stycznia 2025 18 stycznia 2025 19 stycznia 2025
20 stycznia 2025 21 stycznia 2025 22 stycznia 2025 23 stycznia 2025 24 stycznia 2025 25 stycznia 2025 26 stycznia 2025
27 stycznia 2025 28 stycznia 2025 29 stycznia 2025 30 stycznia 2025 31 stycznia 2025 1 lutego 2025 2 lutego 2025