Cena
Jest ustalana indywidualnie, ponieważ na ostateczną cenę archiwizacji i przechowywania powierzonej dokumentacji wpływają: rodzaj dokumentacji, jej stan i ilość.
Istnieje możliwość negocjacji ceny każdego etapu archiwizacji i przechowywania.
Dostępność
Po przekazaniu dokumentacji do naszego archiwum w każdym momencie mogą Państwo mieć wgląd do niej korzystając z naszych dwóch czytelni i kancelarii zlokalizowanych zarówno w Łodzi jak i w Tomaszowie Mazowieckim.
Kompleksowa obsługa
Rozwiązujemy wszystkie problemy dotyczące zalegającej u Państwa niepotrzebnej w bieżącej działalności dokumentacji. Po podpisaniu umowy, sortujemy, archiwizujemy dokumenty, pakujemy i transportujemy do naszej przechowali. Do jedynych obowiązków po Państwa stronie jest wskazanie nam, którymi dokumentami mamy się zająć.
Odpowiedzialność
Po przekazaniu nam dokumentacji przenoszą Państwo całą odpowiedzialność za nią na nasze Archiwum. W przypadku gdy jakaś instytucja bądź urząd będzie chciał mieć wgląd do niej Państwo przekazują informację, że jest ona przechowywana w naszym archiwum i cała kontrola oraz jej obsługa spoczywa na nas.
Dodatkowo unikają Państwo kar pieniężnych (nawet do 30 tys. zł) gdy dokumentacja
osobowo-płacowa zostałaby przypadkowo zniszczona.
Bezpieczeństwo
Mają Państwo pewność, że dokumenty są przechowywane w takich warunkach, że nie ulegną uszkodzeniom bądź zniszczeniu. Wszelkie wymogi oraz warunki przechowywania dokumentów są ściśle monitorowane i przestrzegane.
Ponadto zaufało nam już bardzo wiele firm – nie jesteśmy nowicjuszami na rynku!
Informacja
Informacja o miejscu przechowywania dokumentacji będzie znajdować się na stronie Archiwum Państwowego oraz ZUSu. Instytucje są poinformowanie o miejscu przechowywania dokumentacji stosownym pismem.